woensdag 25 september 2013

Welke jurkje?



Donderdag hebben we een bedrijfsuitje. Wat we gaan doen, mogen we niet weten. En daarom weet ik dus niet welk jurkje  ik moet aantrekken. Ik heb ertegen geprotesteerd, maar daar heeft men zich niets van aangetrokken, dus ik weet nog steeds niets.
Verder zie ik er ook tegenop, want ik vind eigenlijk dat je nooit dingen moet ondernemen in groepen die groter zijn dan vijf personen.
Later horen jullie  of ik totaal overdressed heb moeten survivallen of dat ik in lompen een museum heb bezocht.

2 opmerkingen:

gewebkijk zei

ik ga voor nummer 3.
motivatie; 1 is wel erg beatrix,
2 kan ik niet goed uit de foto halen,
maar bovendien 3 is tweedelig,zodat u daarmee kan varieren naar gelang de eventuele activiteiten jasje aan of jasje uit.

Flopke zei

Dan komt nummer 1 niet goed uit de verf, want hij is heel mooi, mijn eerste Hans Ubbink. Vind hem wat te mooi in dit kader. 2 is een mantelpakje en vind ik meer Beatrix. 3 is mijn carrierepakje. Dus het wordt... jurkje 4.