vrijdag 23 augustus 2013

Zwichten voor de populairiteit



Als je op je blog overwegend bezoek krijgt van mensen die tussen je benen komen kijken of die je gevonden hebben met de zoekterm ouwe hoeren, dan ga je nadenken: doe ik iets fout? Speel ik genoeg in op wat er leeft? Ben ik nog wel bij de tijd? Zit ik in de goede branche?
En dan ga je oplossingen zoeken. Moet ik een nieuw en goed onderwerp aansnijden? Stukjes schrijven die iedereen wil lezen? Van die onderwerpen waarmee ik iedereen in het hart raak? Moet ik op toegankelijke wijze naar diepgang streven, met uitgebalanceerde mening komen over de grote onderwerpen van deze tijd?
Of moet ik gewoon meegaan met waar men om vraagt?

2 opmerkingen:

gewebkijk zei

een top stuk!
en helemaal van deze tijd. ;-)

Flopke zei

Dank je! Dan weet ik een beetje in welke richting ik het moet zoeken.