zaterdag 6 oktober 2012

Zo'n zaterdag dus




Ik zit in een testpanel, dat hindert niets, maar daarom moest ik binnen zeven dagen muffins maken om daar vervolgens een aantal vragen over te beantwoorden.
Dus ik bakte vanochtend braaf muffins. Dat ze aangebrand waren, zal wel aan mij liggen, misschien stond de oven te hoog of de muffins te laag, ik heb ze nooit eerder gemaakt. Maar dat de muffins er saai uitzagen, dat ze aanvankelijk te droog en niet zoet genoeg smaakten en in tweede instantie weer veel te zoet en afgezien daarvan toch ook nog vreugdeloos, dat lag niet aan mij. Ik heb uitgebreid genoteerd hoe vies ze waren.
Daarna belde een telemarketeer. Nadat ik een paar vragen had gesteld, zei hij dat hij niet belde om over zichzelf te praten en dat hij me om die reden niet ging vertellen wat zijn opleiding was. Ook weigerde hij Pietervrouw te bellen of haar nummer op te schrijven. Tot hij zei dat hij zou noteren dat ik niet geïnteresseerd was, waarop ik hem uitlegde dat als hij dat kon noteren, hij ook best Pietervrouws telefoonnummer erbij kon zetten, wat hij vervolgens zuchtend deed.
Enfin, het is zaterdag en het is nog geen één uur en dat in aanmerking genomen is het al best een nuttige dag geweest.

Geen opmerkingen: