zondag 29 april 2012

Dunne wát?


Ga ik nu de wandeling verder afraffelen, want er is nog een hoop te vertellen. Bijvoorbeeld over wat we onderweg tegenkwamen en hoe je daar dan eindeloos over kunt tobben. En dan heb ik het nog niet eens over de Oude Breezerweg, en dat ik gelijk achterdochtig de omringende bosjes begon te inspecteren. Ik las het verkeerd.




Maar neem bijvoorbeeld de firma Dunnewind. Daar kwam ik echt niet uit. Je heet Dunnewind, daar ben je je hele leven mee gepest en toen je ouder werd, viel men gegeneerd stil als je je voorstelde. Je laat je naam niet veranderen en dat is verwijtbaar, maar dat snap ik nog wel. Het kost geld en moeite. Maar waarom, als je een bedijf start, noem je het zo? Waarom bedenk je geen naam als: DW Transport services? Wind Logistics. Groupe de Vent Mince?
Dat snap ik dus echt niet.

Geen opmerkingen: