zondag 19 juni 2011

Mijn 1e bezoek

Ik stuurde een paar foto's op. Maar die waren niet goed. Nou ja, ze waren wel leuk en zo en sommigen waren zelfs erg leuk, maar de kwaliteit was niet al te best.
Daar heeft Daf natuurlijk gelijk in. Mijn foto's daar mankeert wel het een en ander aan. Ze hebben een lage resolutie, de kleuren zijn niet best en ze zijn niet allemaal even scherp.
Maar ik kan niet beter.
Daarom vroeg Daf of ze een keer een foto van mij mocht komen maken, bij mij thuis. Ze wilde langskomen.
Ik kreeg bezoek! Dat was voor het eerst. Nou ja, ik krijg wel eens bezoek, maar niet als Flopke. Of gedeeltelijk misschien, maar nooit alleen. Er komt nooit iemand puur voor Flopke, iemand die niet teleurgesteld raakt als ik gedurende het hele bezoek mijn handen voor mijn gezicht blijf houden.
Ik werd er vrolijk van.
Ergens in mijn achterhoofd vroeg ik me ondertussen af hoe dat moest. Wat jullie niet weten is dat mijn computer tegen de muur staat. Geen idee hoe Daf vanaf de rand van mijn scherm een foto van mij zou kunnen maken.
Maar Daf is fotograaf, die zou daar vast wel iets op weten.

Geen opmerkingen: