vrijdag 9 april 2010

Niet Twitteren VI: Stem op Verheugd

Las iets over het partijprogramma van Trots en omdat de ergernis niet van me af kon twitteren, werd ik geïnspireerd tot het oprichten van een eigen politieke partij. De naam: Verheugd.
Kijk, zo krijg je nog eens iets voor elkaar.
Partij Verheugd pleit voor belastingverlaging voor bloggers, zeker als ze niet onverdienstelijke pogingen doen om zo'n beetje anoniem te blijven.
Verder zijn we voor een sterkere kunst- en cultuursector.
We vinden voorts (goed woord in een politiek programma) dat politie zich weer voornamelijk moet bezighouden met het vangen van boeven en niet met het lastigvallen van onschuldige belastingbetalers, tenzij het echte wegpiraten zijn.
Wij zijn voor rechtvaardigheid, tolerantie waar het kan, handhaving waar het moet, een optimaal financieel beheer en precies genoeg wetten om het leven voor iedereen comfortabel te maken.
(En o ja, ik wil graag minister-president worden en ik zoek nog ministers.)

8 opmerkingen:

De Quall (De Kwall) zei

Ik heb al voldoende stemmen om te worden benoemd tot Minister van het Platte Land en Schonen Stranden en tevens als vieze-premier.

Flopke zei

Ach, u had het ook met mij kunnen regelen. Ik doe namelijk aan achterkamertjespolitiek. (Dat doet iedereen, alleen ontkennen sommigen het.)

Marloes zei

Ik kijk wel uit...ben ik alle tijdwinst door niet meer twitteren in en klap weer kwijt..

Flopke zei

Jammer hoor.

De Quall zei

Hebben we eigenlijk al een programma? En hoe laat begint het?

Flopke zei

Het programma heb ik beschreven en het is al begonnen. Alles wat we moeten doen is nu de schouders eronder en dóórpakken!

Kaat zei

Vindt u het goed als ik alvast de bbq aansteek....met op de achtergrond meneer Eijk's muzikale ondersteuning. Als u doórpakt mag men de innerlijke mensch niet vergeten....toch!

Flopke zei

Maar natuurlijk Kaat! Dat wordt een knalfuif!