woensdag 31 maart 2010

Niet twitteren I


Vanaf vandaag tien dagen niet twitteren. Eigenlijk vanavond 12 uur, maar ik kan niet wachten, dus stop ik er gelijk al mee.
Lekker, denk ik, rust aan mijn kop.
Maar het is nu een paar uur later en het voelt raar. Buiten is de herfst uitgebroken en dat wil ik twitteren.
Herfst! wil ik roepen.
Geen briljante tweet. Geen groot verlies voor de twitterwereld. Maar voor mij voelt het kaal.
Eigen schuld.
Misschien gaat het morgen beter, dan is Twitter vast heel ver weg.
ooooooo

2 opmerkingen:

CasaSpider zei

Grappig dat je een hele blogpost besteedt aan het niet twitteren van het woord herfst.
Dat kunnen er maar weinigen!
Wel had ik voor de foto verwacht dat je een gevallen blad voor je hoofd hield.
Ben benieuwd naar deel twee.

Flopke zei

Voilà. Een blogpost over sneeuw.