dinsdag 22 december 2009

Een mooi resultaat

Op internet zag ik het meest irritante reclamespotje van dit jaar. Een actrice die een spotje lang haar omgeving toekrijst.
Een terechte winnaar.
Laatst zag ik per toeval ook het beste reclamefilmpje. Veel minder irritant, maar verder niet erg bijzonder.
Het is de tijd van de lijstjes en van de vraag: wat heb je bereikt dit jaar?
Ik kan me in 2009 hierop laten voorstaan: ik kende beide spotjes niet.
Een goeie prestatie, dit moet ik vieren. Maar eerlijk gezegd hoop ik volgend jaar op een beter resultaat.
En nu maar snel vergeten dat 2009.

6 opmerkingen:

ximaar zei

Dat is idd jammer. Ik kijk alleen op verzoek en mis dus alle TV reclames. Moest ook het domein www.ster.nl uit m'n lijst van m'n browser halen, ander deed ie het niet.

Een leuke winnaar, maar die van Jolink ('Wat een rotmuziek') vond ik ook erg leuk. Zal wel voor een keertje zijn. Met doodbombarderen kan alles snel vervelen.

De Quall (De Kwall) zei

Domak staat er nu als code, nog één woord en heb ze dan alle vijf! En kom ik in aanmerking voor de Dagprijs!!!

Ik las uw relaas over het meest irritante reclamespot. Nu vind ik in de regel het hele reclameblok irritant, maar daar wordt nooit een 'wedstrijd' voor gehouden.

Twittert u nog, als ik zo onbescheiden mag zijn deze vraag bijkans klakkeloos aan u voor te leggen?

Het regent hier nu op dit moment; de sneeuw smelt. Ik geef het maar vast door!

Flopke zei

De laatste reclame die ik leuk vond, was die van cupasoup over die inspirator, Jan. Een reclame moet vaker dan een keer leuk zijn, vind ik eigenlijk.

Flopke zei

Heer Q! Ja, bijna heeft u bingo. En ik ben het met u eens, alle reclames zijn irritant, maar sommige zijn irritanter dan andere. Ik hoop dan ook het komende jaar nog minder reclames te zien dan dit jaar.
Verder mag u alles vragen. Ik twitter met enige terughoudendheid. What is the use? En u? Mist u het?

De Quall (De Kwall) zei

Geachte mevrouw Flopke,

In antwoord op uw vragen van 23 december 2009 10:40 uur, kan ik u het volgende meedelen, althans wat de laatste vraag aangaat: neen, ik mis het niet.

Met dank voor uw aandacht in dezen!

U toegenegen,
De Quall


De code van vandaag is 'sedant'!

Flopke zei

Heer Q, hm, ik geloof dat ik u toch een beetje gelijk moet geven. Ik hoop de komende tijd beter te kunnen zwijgen, anders moet ik er ook een eind aan breien.