zaterdag 14 november 2009

Als je jezelf belt...

De slaapkenner zal best verstand hebben van het slaapproces, maar matrassen afleveren is niet zijn fort.
Vanochtend toch maar eens gebeld.
In gesprek.
En hij bleef in gesprek.
Waarschijnlijk is hij iemand aan het inlichten over slaap, dacht ik. Of anders is hij failliet.
Tot ik nog een keer goed naar het telefoonnummer keek dat boven de naam van de verkoper stond vermeld.
Kende ik dat nummer niet? Ja, dat nummer kende ik. Dat nummer kende ik zelfs heel erg goed.
Soms blijkt de wereld heel logisch in elkaar te zitten: als je jezelf belt, ben je altijd in gesprek.


5 opmerkingen:

Karin zei

Leuk, je haar

Flopke zei

Ja?

Fausto zei

de kunst van het zelfbellen, breek me da bek niet open. het is me wel eens gebeurd dat ik mezelf belde omdat ik mijn telefoon niet vond. die had ik namelijk in mijn hand.

Flopke zei

Ha ha. En? Jij kreeg jezelf wel aan de lijn.

Fausto zei

nee. Voice Mail. Is overigens nooit op gereageerd..