vrijdag 7 augustus 2009

Luistert...



Daar ben ik weer. De komende weken wil ik iets uitleggen. Luistert...
Om te beginnen ga ik net als iedereen ook af en toe graag op vakantie. Vakantie is leuk, je komt even los van je dagelijkse leven, van de oude patronen, je ziet nieuwe vergezichten, nieuwe horizonnen doemen op, je krijgt frisse ideeën en meer van die clichés.
(In tegenstelling tot mijn reguliere bezoekers die naar mijn benen komen kijken, richt ik me de komende tijd op die spaarzame bezoeker die voor anderen dingen komt. Maar, omdat er toch een foto moet komen, één been om het af te leren.)

2 opmerkingen:

CasaSpider zei

Technisch gezien is dit eerder de foto van een knie. Gaarne alsnog die van het been (twee mag ook, hoeft niet)...

Flopke zei

Strikt genomen heb je natuurlijk gelijk. Ik neem je opmerking mee en serieus.