zondag 30 augustus 2009

And now... for something completely different



Nee, ik ben niet trots op mezelf. Ik weet alleen dit: Roosvicee wint het van Cola. Met stip.
En nu gooi ik het over een andere boeg: dit ding moet een wespennest nabootsen, het zou een vogelverschrikker voor wespen zijn. Geen dode wespen meer, geen chemicaliën, maar een vriendelijke methode die de beestjes hooguit aan het schrikken maakt. Wat zou dat geweldig zijn, het is ook nog eens wetenschappelijk onderzocht.
We zullen zien, ze zeggen wel meer, tekst op een verpakking is geduldig. Eerst maar eens kijken of het door de Flopke-test komt.
(En ja, wat ik verder aan jullie kwijt wilde? Het werkte verlammend. Misschien doe ik er langer over dan ik vooraf aankondigde. Vooraf weet je nooit welk tempo het beste is.)

4 opmerkingen:

Anders zei

lijkt goed...
hebben ze die gewoon in 'n winkel ?

Flopke zei

Het ding heet de Waspinator. Heb hem via internet bestelt, en hoewel ik niet van reclame houd, om onderzoekstechnische redenen: (http://www.evesta.nl/) Maar er zijn meer plekken. Ben zeer benieuwd of hij werkt.

marina zei

Ik heb 'm zelf ook. Een fijn ding, decoratief ook, op een minimalistische manier.
Geen wespen meer gezien, sinds hij hangt.
Wat ik me wel afvraag: als ik er een zwart kruis op schilder, zou hij dan ook helpen tegen enge kruisspinnen?

Flopke zei

Je hebt hem ook? En toch ligt je keuken vol wespen?
Maar zere neus, ik ben heel benieuwd of hij werkt.