woensdag 13 mei 2009

Appelmoes en andere bezoekers



De statistieken geven enig inzicht in de psyche van de surfer, er zijn heel wat mensen die internet afstruinen om tussen benen te gluren. En mede-twitteraar Beakerflo schreef eerder deze week dat hij op zijn duikersblog bezoekers kreeg die op 'onderwater pijpen' hadden gezocht. Op die manier krijg je een uniek inkijkje in onbekende denkramen.
Veel snap ik er nog niet van, want ik krijg bezoekers via zoektermen als 'tussen de benen gluren', of 'hoe kun je zien op wie iemand is', of om erachter te komen wat medio betekent. Maar de tussen-de-benen-gluren-bezoekers blijven langer hangen dan de hoe-kun-je-zien-op-wie-iemand-is-surfers, terwijl ik over het tweede onderwerp aanmerkelijk interessantere dingen zeg. Ook de wat-betekent-medio-bezoekers waren zo weer weg, terwijl ik precies uitleg wat medio betekent en waarop je moet rekenen qua kosten.
In het verleden kreeg ik bezoekers die zochten op de zoektermen 'seks' in combintatie met 'kredietcrisis'. Ik dacht dat ik een originele combinatie had verzonnen, maar inmiddels kan ik mijzelf via deze zoektermen niet eens meer vinden, zo populair is het onderwerp.
Dit smaakt naar meer: meer kennis én meer bezoekers. (Laat ik eerlijk zijn.) Via zoektermen komt het meeste en meest onverwachte op je af, dus daarom moet het even: Gordon met een kort rokje, wie heeft er geen ruzie met Joling?, politiek, Jan Jaap Balkenende, blonde politicus, hoe rek ik mijn wao-uitkering, stoere mannen, bloed, biefstuk, appelmoes, lief dochtertje, leuke huisdieren, ik voel me zo lusteloos, hoe word ik gelukkiger, succes is een keuze en Tjakkalientje.
Nu nog een foto van een bloot lichaamsdeel en ik heb mijn best weer gedaan.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Erg mooi lichaamsdeel Flopke, zo onbevangen van schoonheid. Het is duidelijk, ik hoef niet verder over het internet te turen.

Groet Imprezzed

Flopke zei

Ach Imprezzed, dat is nu nog eens aardig. Wie weet laat ik me andere oor ook nog wel eens zien.
Groet!