maandag 4 augustus 2008

Maar eerst de foto's

Of kamperen leuk is, daarop moet ik weer eens een genuanceerd antwoord geven, het zal jullie niet verbazen. Deze vraag kan namelijk worden opgesplitst in tal van deelvragen die allen weer een bijzonder subtiel beantwoord behoeven. Maar ik vraag me af hoe uitgebreid jullie het allemaal willen hebben. Daarom eerst maar eens wat foto's. Mijn eerste vakantiefoto en mijn laatste.
Tja,
eh,
het gaat wel weer.
Ik bedoel: zo erg was het nu ook weer niet. Het blijven toch Fransen, die zijn nogal scheutig met het maken van dit soort plaatjes.
Maar toch, het was wel even schrikken.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Oei, Flopke, dat ziet er gevaarlijk uit. Vertel!

Anoniem zei

konden ze al zien of het een jongetje of een meisje was?

Karin zei

Heel uitgebreid, natuurlijk! Met veel gruwelijke details over barbaarse praktijken. Hoewel die foto er voor mijn lekenoog werkelijk prachtig uitziet. Mooie grote gelijkmatige wervels. Of is het iets anders?