woensdag 20 februari 2008

zoekvragen

Ik heb het al eerder gedaan: antwoord geven op de zoekvragen die bezoekers me stelden. Ze zochten tevergeefs een antwoord, en ik wil ze niet teleurstellen, ook al is het achteraf.
Iemand kwam met de zoekvraag 'bitterballen ongezond' op mijn blog. Het antwoord blijft: ja, helaas. Ook al zijn er wetenschappers die beweren dat een kroket gezonder is dan een broodje kaas of zelfs een appel. Ik heb ontzag voor de wetenschap, maar weet ook dat er wetenschappers zijn die alles doen om 'stof te doen opwaaien' en originele en vooral nieuwe inzichten te verspreiden.
Op andere zoekvragen heb ik zo snel geen antwoord. Zoals de zoekvraag: 'ik wil griep'.
Hier wil ik dus nog even over nadenken.
(Maar mijn eerste implus zou toch zijn: eet eerst maar eens een tijdje meer bitterballen dan appels.)

Geen opmerkingen: