dinsdag 4 december 2007

Ik droom ervan

Over een dikke week vertrek ik naar het land met een C. Ik denk er maar niet te veel aan, dat begrijpen jullie. Ik kan me immers ook al zorgen maken
grote zorgen maken over een gesprek van niet meer dan een half uur.
Ik denk niet aan de reis, maar ik droom er wel van. Over dat ik straks negen uur in het vliegtuig moet zitten. In mijn droom stonden we met alle reizigers op het vliegveld naar een bord te kijken, waarop werd getoond hoe lang we per persoon even mochten staan tijdens die reis. Het was 13 minuten en een paar seconden.
Ik kreeg het benauwd.
(In het land met een C. hebben ze weinig computers. Ze hebben vooral veel sigaren en rum. Ik zal dus echt even van de aardbodem verdwijnen. Maar ik hoop dat ik terugkom.
Dat hoop ik echt.)

1 opmerking:

Karin zei

Hee wat een mooie kerstengel ben je Flop!