dinsdag 13 november 2007

Hoe kun je zien op wie iemand is?

Wel zes keer werd me de vraag vanuit de digitale ruimte gesteld: hoe kun je zien of iemand je leuk vindt? (Via die zoekvraag kwam iemand op mijn blog. Het was vast steeds dezelfde bezoeker.) En één keer luidde de vraag: hoe kun je zien op wie iemand is?
Ik zou willen terugroepen: ze vindt je vast leuk! Waar komt je gevoel anders vandaan? Ik weet niet hoe oud je bent. Misschien moet je een lolly voor haar kopen of ga anders een borrel met haar drinken. (Hoewel ik geloof dat je hier tegenwoordig dezelfde leeftijd voor kunt hebben.) Maar ze vindt je leuk, anders vroeg je je dit helemaal niet af. Mensen dragen een masker, maar het komt door de kieren naar buiten.
Hoewel, ik zou Flopke niet zijn, als ik er niet aan twijfelde. Misschien gedraagt ze zich wel net zo tegenover andere jongens. Misschien verveelde ze zich. Misschien zit het allemaal in je hoofd. Niets in het leven is zeker.
Ach, eet je lolly zelf maar op.
En breng die breezer weer terug naar de supermarkt.

Geen opmerkingen: