woensdag 3 oktober 2007

Ze blood of zies whores is killink me!

Ik houd niet van soaps en commerciële tv en die Fransje Bauer verdraag ik niet. Maar ook ik heb wel degelijk slechte smaak. Dat realiseerde ik me toen ik de trailer terugzag van Blood for Dracula, een film van Paul Morrissy met onder andere Udo Kier. Tijd om hem nog eens te kijken, want ik word er helemaal gelukkig van. Ik heb hem via Amazon gevonden en dat hij slecht is, kun je zien aan de films die je vervolgens aangeboden krijgt.
Het is een gelikte (hoewel...) variant van het verhaal waarin Dracula een soort van junk is die geen heroïne maar maagdenbloed nodig heeft. Als hij in een huis met vier maagden logeert, zou hij een toptijd kunnen hebben, ware het niet dat de tuinman hem dwars zit. Die probeert alle dames te ontmaagden, voor ze ten prooi vallen aan Dracula. En Dracula wordt erg ziek van bloed van ontmaagde dames, wat weer prachtige en eindeloze braakscènes oplevert.
Helaas is de grote braakscène op deze trailer niet te zien, wel een deel van de daaropvolgende scène, waarin Dracula wanhopig uitroept: 'My body can't take zis treatment any longer. Ze blood of zies whores is killink me. I just want my coffin back.'
Het is nog slechter dan ik me herinner. Zonder de film was ik een ander mens geweest.

3 opmerkingen:

Niki zei

Best wel cult en camp toch die film?

Anoniem zei

He, een nieuw thema: levensreddende films!

Flopke zei

Tja Niki, ik weet dat jij ook van dit soort films houdt. Maar echt, dit moet je sommige mensen niet aandoen. En Siske, een levensreddende film inderdaad. (Maar nu moet echt de zon weer even gaan schijnen.)