dinsdag 16 oktober 2007

Hier niets

Niet hier, maar daar. (Klik!)

3 opmerkingen:

Pieter de Rijk zei

Klopt. Niets. Geen bank. Ik wilde reageren op de bank. Ik scrollen. Geen bank. Toen kwam ik erachter dat ik foto van De Nieuwe Bank had bekeken op Siske d'r computer. Ik weet niet of er een emabrgo op zit, op de bank. Of-ie ueberhaupt wel zit. Maar ik heb er dus nog niets over gelezen alhier. Of ben ik zolang niet op Flopke geweest?

Pieter de Rijk zei

'Emabrgo' is Tsjechisch-Malinees voor 'embargo'.

Flopke zei

Hé Pietje, waarom ik niet over mijn nieuwe bank schrijf? Omdat ik me nog altijd afvraag waarover deze blog moet gaan, maar dat het nog steeds geen verslag van mijn leven moet worden. En dus schrijf ik juist niet over mijn nieuwe bank. (Dus ja, er rust een emabrgo op. Maar hij is wel mooi, of niet?)