maandag 15 oktober 2007

Het nadeel van opruimen

Als je hebt opgeruimd, worden je prioriteiten duidelijk. Dan ligt de oude balast in de vuilnisbak, heb je nog een paar stapeltjes met dingen die gebeuren moeten, en (eerlijk is eerlijk) nog wat resttroep. Dat doe ik later.

Nadeel van opgeruimd zijn is dat je niet meer zomaar iets van onderuit de stapel kunt vissen om mezelf of jullie te verrassen. Saai misschien, maar ja, nu ga ik eerst de dingen doen die moeten gebeuren.

Wel mooi licht trouwens, daar op de gang.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Weet je wat ik mij afvraag?

Hoe maak je een foto van jezelf terwijl je beide handen voor je gezicht hebt?

Klik je met je grote teen op je muis?

Flopke zei

Je kunt instellen na hoeveel seconden hij een foto moet nemen, Edje.

Anoniem zei

Maar Flop, ik zie helemaal geen verschil, voor en na het opruimen!

Unknown zei

Heb altijd iets teveel resttroep die later wel ff komt.. dat later komt dan niet waardoor de 'yes opgeruimd' factor wat matig uitvalt... dus

Anoniem zei

huh daan? .. mmm, dat was ik dus.

Flopke zei

Nou ja, die resttroep ligt hier ook nog. Maar het is nog nooit zo weinig geweest. Ik heb zélden een yes-opgeruimd-factor, Daan, eh Herman.
(Hoe doe je dat?)
En Siske, de troep lag altijd zorgvuldig buiten de cameragrenzen. Maar dat ik van mijn bankje geen voor- en nafoto heb gemaakt, vind ik nu wel weer jammer.

Unknown zei

Tja hoe doe je dat.. je maakt eens ergens een accountje aan onder een andere naam en hij laat de naam staan in invoervelden die je vervolgens na die tijd bezoekt? Zoiets, denk ik?