zaterdag 22 september 2007

Waar is het filmpje?

Jullie wilden het filmpje zien en achter de schermen heb ik daar hard aan gewerkt. Maar de Heer heeft er volgens mij niet veel zin in. Eerst was het lastig hem naar mijn computer toe te sturen. (Nee, niet de Heer, mijn filmpje. En Irma heeft zo haar best gedaan.)
Uiteindelijk had ik hem en wilde hem bewerken. Krekel heeft verschillende programmaatjes voor me gedownload. (Ik heb hier inderdaad aardig wat mensen voor lastig gevallen.) Uiteindelijk is het bewerken gelukt en wilde ik het resultaat hier neerzetten. Maar... het bewerkte filmpje is 1. spoorloos verdwenen en 2. ik kan het niet op mijn blog zetten, want dat werkt niet vandaag. (Zoals ik nog altijd geen navbar heb.)
Wellicht komt het nog eens. Laat ik jullie dan ten minste dit vertellen: er zat een stotter in en een lopende zin.
Geen applaus helaas, want dat bleek ik onderweg ook te zijn kwijtgeraakt.
Zo, nu zijn jullie er bijna bijgeweest. Verder moet ik jullie teleurstellen.
Zucht.
En jullie kunnen weer stemmen. Dan ga ik denken over hoe ik deze blog meer vaart en betekenis kan geven. (En waarom niet.) Maar vandaag nog even niet, want ik ben er een beetje moe van geworden.

2 opmerkingen:

Niki zei

Ach Flop, in werkelijkheid was het heel leuk om naar je verhaal te luisteren!

Flopke zei

En Niki, het was gezellig dat je er was. (En straks staat de tekst ook nog op internet, dussss...)