zaterdag 29 september 2007

Er kan weer gestemd worden

De enquête is gesloten, het filmpje is niet uitgezonden en 63% vind het niet zo erg, 36% vind van wel. Ziezo. Weten we dat ook weer.
Ga ik gelijk door met de volgende enquête. (DaPiet denkt genuanceerder over peilingen en ik was geneigd het met hem eens te zijn, maar ja, je moet toch dóór.)
Ik zit met het volgende: om mijn blog bekender te maken, heb ik een flyer ontworpen en ook mijn eigen boomerang kaarten. Zal ik ze ophangen en neerleggen? Wat vinden jullie? (Ik durf het niet goed, misschien overdrijf ik wel weer. Maar bij een positieve uitslag ga ik het doen en doe ik er verslag van.)
Er kan dus weer gestemd worden, de stembus is geopend!
(Eerder liet ik een foto zien waarvan ik zei dat geluid mijn ene oor in en mijn andere uitging. De foto klopte niet, want de wind kwam uit mijn beide oren. Hier is niemand over gevallen, maar ik leg het toch maar even op tafel. Kijk, híer gaat het mijn ene oor in, het andere uit. Maar goed, dit heeft verder nergens iets mee te maken.)
STEMT ALLEN!
(Jullie zien het: ik doe er alles aan om mijn herfstdepressie te overschreeuwen.)

1 opmerking: