maandag 17 september 2007

Een beetje dwang

Er waren tijden dat ik vooral veel in bed bleef liggen. Alleen als ik een bijzonder goed humeur had, kwam ik eruit. En dwang hielp ook. Sindsdien weet ik dat een beetje dwang niet slecht is. (Maar wel met mate. Te veel dwang werkt ook weer niet, ik ken Flopke.)
Jullie kunnen nog vijf dagen stemmen en dan kan ik er moeilijk onderuit: dan moet ik een klein stukje van het filmpje laten zien. (Ik weet niet of ik het kan editten, maar anders heb ik nog een beroerd alternatief. Wacht maar.) Ik kijk er nog altijd met gemengde gevoelens tegenaan, maar de constructie zoals ik die nu opgezet, opent wel perspectieven. Er is namelijk nog iets wat ik zou willen, maar eigenlijk niet goed durf. Ik heb een beetje dwang nodig of de wijze raad er maar vanaf te zien.
Maar goed, first things first. Over een weekje gaan we het toch maar eens proberen. (Bij gebrek aan een goede Zin van het Leven, is dit toch een aardig alternatief. Wat jullie?)

4 opmerkingen:

Niki zei

Goed, dan klik ik gewoon nog 50 keer op vooruit dan maar. ;-)
Is dat dwang genoeg? Of juist weer teveel!
Zet dat filmpje toch op je blog. Dan ziet iedereen dat het best meeviel.

Anoniem zei

Flopke let op: Eén moment van onbedachtzaamheid kan maken dat men jaren schreit.

Niki zei

Japke, in het algemeen heeft een mens eerder spijt van de dingen die hij niet gedaan heeft dan van de dingen die hij wel gedaan heeft.

Flopke zei

zo is het Niki. En dat filmpje komt pas als de enquete is gesloten. En als ik het kan editen. (Waarom zouden we immers makkelijk doen, als het ook moeilijk kan?)