maandag 27 augustus 2007

Even snel

Ik heb een beetje haast vandaag. Ik moet zo weg om iets belangrijks te doen én iets leuks. En omdat ik geen tijd heb voor echt een stukje, dacht is: zal ik een oog laten zien? Of een stukje van mijn mond. Maar dat zou raar zijn. Dat ik ineens over mijn bezwaren heen zou stappen nu ik haast heb. Dat zouden jullie ook niet willen. (Dit is natuurlijk een argument van niets. Omdat het mij niet uitkomt, leg ik het jullie in de mond. Ach, als je haast hebt, ga je vreselijke dingen doen.) Daarom even snel een filmpje. Dramatische muziek eronder en klaar ben ik.

(Maar zitten jullie hierop te wachten? Kun je niet beter afwezig blijven als je geen tijd hebt om echt aanwezig te zijn. Ik ga hier eens goed over nadenken. Daar heb ik de tijd voor, want ik zit lang in de trein.)

8 opmerkingen:

Niki zei

En weg is ze! Toch fijn dat je het even laat weten. De hele dag op een blog wachten die niet komt is ook niet alles. Veel plezier.

Anoniem zei

Hé! Ik vol spanning wachten op dat ene oog... Nou ja, dat zie ik over twee weken dan wel weer?
gr. ivo

Anoniem zei

Ik hoor je botten kraken of is dat je stoel? :-)

Anoniem zei

He, Flop, heb je rails in je kamer lopen? Anders kan ik het langsglijden niet verklaren. Eenoog rules, maar inderdaad, Ivo, we kregen niets te zien.

Anoniem zei

Ik vind dat Ivo niet anoniem hoeft te reageren.

Anoniem zei

Ach ja.. Gedoe.

Flopke zei

De kans dat jullie twee ogen te zien krijgen, is groot, Ivo. Hoewel, ik verlaat steeds vaker het huis met een zak over mijn hoofd.
Wieneke, dat is mijn stoel. (Mijn botten klinken als een triangel.) En Siske, dat wordt allemaal onthuld in The Making Off...

Flopke zei

En Niki, ben ik zo wéér weg.